Coraz chętniej jeździmy pociągami

Mieszkańcy łódzkiego przekonują się do kolei i coraz chętniej korzystają z tego środka transportu. W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku o 7 procent wzrosła liczba pasażerów POLREGIO. O tym, co spowodowało ten wzrost, rozmawiamy z Ryszardem Sikorą, zastępcą dyrektora Przewozów Regionalnych Oddziału Łódzkiego.

Paweł Wencel: Bez strategii ani rusz

Przedsiębiorczość to nie tylko tematy finansowe, ale również inteligencja emocjonalna czy psychologia sukcesu. Człowiek, który zamierza czy prowadzi już biznes musi mieć pozytywne przekonania, strategię i żyje w określonym środowisku.

Co:Spot nowe miejsce na biuro

Coworking daje bardzo dużo możliwości. To nie tylko wspólne wynajmowanie biura, ale tworzenie społeczności oraz budowanie więzi zarówno tych biznesowych, jak i międzyludzkich – mówi Radosław Szwugier, co-founder w Co:Spot office & coworking.

Meblowanie finansów

O tym, jak ważny w finansach firmy jest każdy element i co zrobić, by spać spokojnie ze świadomością, że każda złotówka została dobrze zagospodarowana rozmawiamy z Nadią Goszczyńską, zewnętrznym dyrektorem finansowym, właścicielką firmy NELKO.

Z natury jestem optymistą

Pradziadek ze strony matki trafił do Łodzi z Saksonii, pradziadek ze strony ojca pochodził z Grecji. Jego synowie to łodzianie w piątym pokoleniu. O swoim ukochanym mieście nie da powiedzieć złego słowa! Krzysztof Apostolidis w rozmowie z LIFE IN. Łódzkie opowiada o skomplikowanej historii swojej rodziny, biznesie i sposobach na wypoczynek.

Firma z misją

Polskim przedsiębiorcom w większości termin „misja firmy” jest zupełnie obcy, a jest to niezmiernie ważna rzecz. Można nazwać go wręcz fundamentem każdego biznesu. To na podstawie misji określane są wartości, którymi kieruje się firma, klient docelowy oraz produkty i usługi, które oferuje – mówi Edyta Karpińska, coach i specjalista zarządzania zasobami ludzkimi, właścicielka Edit Group.

Nadrabiamy wieloletnie zaległości w MPK

O planowanych zakupach tramwajów i autobusów, o remontach torowisk oraz o innych inwestycjach komunikacyjnych rozmawiamy ze Zbigniewem Papierskim, prezesem Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego – Łódź.

Klucz do sukcesu? Dobra organizacja pracy i dostosowanie się do rynku

O tym, skąd się bierze popularność samochodów z grupy Volkswagena, kiedy do salonów Krotoski-Cichy przychodzi najwięcej klientów, dlaczego zamiast kupować samochody wolimy płacić za ich użytkowanie oraz o elektrycznych modelach Audi opowiada Sebastian Uciński, dyrektor salonu Audi i Volkswagen Krotoski-Cichy Łódź.

Monika Bajon: Restart, szkoła jazdy z charakterem

W mojej szkole kursy na prawo jazdy są wyjątkowe – uczymy, wyjaśniamy i przede wszystkim nie pozwalamy kursantom zwątpić w siebie! A z prawa jazdy zdobytego przez naszego ucznia cieszymy się tak samo, jak on. A może nawet bardziej.

Kobiety dźwigają połowę nieba, ale profitów z tego nie mają

W Łodzi przedsiębiorcy są tacy sami jak w Poznaniu czy Wrocławiu. Może tylko różni nas to, że działamy na trudniejszym, bo biedniejszym rynku. Musimy się znacznie bardziej narobić, żeby zarobić. Aby wypracować taki zysk, jaki z takiej samej działalności mają przedsiębiorcy z innych miejscowości, musimy pracować ciężej i dłużej – mówi Bożena Ziemniewicz, kobieta przedsiębiorcza,…

Auto na błysk

O tym, że warto dbać o auto w sposób świadomy, powłokach ceramicznych i technikach pielęgnacji z użyciem rękawic z wełny merynosa rozmawiamy z Krzysztofem Koszkiem, właścicielem firmy Łowcy Blasku, studio detailingu & car spa.

Piotrkowska 217 ma duży potencjał

O ciągłym rozwoju, festiwalach, nowej inwestycji i dążeniu do doskonałości rozmawiamy z Radosławem Szwugierem, menedżerem Strefy Piotrkowska 217, której właścicielem jest firma OKAM Capital.