Sztuka komunikacji w sytuacjach kryzysowych

Co to jest? Akademię powołał do życia osoby związane z magazynem LIFE IN. Łódzkie, wydawca magazynu oraz platform internetowych www.lifein.pl i www.lodzkibiznes.pl – firma RSMEDIA. Po co to robimy? Chcemy pomóc przedsiębiorcom rozwinąć ich kompetencje z obszaru komunikacji, promocji, rozwoju i finansów, a także pomóc nawiązać nowe relacje biznesowe. Jak chcemy to robić? Poprzez cykl…

Firma z misją

Polskim przedsiębiorcom w większości termin „misja firmy” jest zupełnie obcy, a jest to niezmiernie ważna rzecz. Można nazwać go wręcz fundamentem każdego biznesu. To na podstawie misji określane są wartości, którymi kieruje się firma, klient docelowy oraz produkty i usługi, które oferuje – mówi Edyta Karpińska, coach i specjalista zarządzania zasobami ludzkimi, właścicielka Edit Group.

Mam szczęście, pracuję z odważnymi

Architekt biznesu, z którym można przygotować przepis na sukces firmy. Witold Buraczyński, praktyk biznesu, mentor, doradca strategiczny, manager z 15-letnim doświadczeniem w budowaniu przedsięwzięć biznesowych.

Komunikacja w kontekście

O komunikacji napisano już wiele. Jednak wiele to nie wszystko i ten temat jak bumerang powraca na łamach prasy, w telewizji, czy w codziennych rozmowach. Samo pojęcie komunikacji wywodzi się od czasownika „communico”, „communicare” czyli uczynić wspólnym, połączyć; przekazać wiadomości, naradzać się.

Relacje decydują o sukcesie

Jest mnóstwo definicji sukcesu. Kogo nie spytać, każdy ma swoją. Jest uwarunkowana kulturowo, miejscowo, zależna od płci itp. A jak zmieniała się Twoja definicja sukcesu przez ostanie 5 czy 10 lat? Kto wpływa na Twoją definicję sukcesu, albo jakie okoliczności? Mnie bardzo spodobała się jedna: „Sukces to tylko kwestia szczęścia. Zapytaj każdego nieudacznika!” – Earle…